Nasza firma realizuje dostawy własnym transportem na terenie całej Polski. W miarę możliwości staramy się uwzględniać życzenia naszych Klientów.
Dostawa realizowana jest pod adres wskazany podczas składania zamówienia. W przypadku konieczności zmiany adresu dostawy prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z naszymi sprzedawcami.
W momencie dostawy otrzymasz wszystkie niezbędne dokumenty: paragon i kartę gwarancyjną. Jeśli kupujący jest Klientem biznesowym faktura zostanie wystawiona i wysłana wraz z zamówieniem.
NASZYMI ZALETAMI SĄ:
Dostarczamy zamówienia w uzgodnionym terminie;
Możliwość wysłania ładunku w dniu złożenia zamówienia;
W przypadku potrzeby służymy pomocą przy rozładunku;
Ostrożne podejście do towarów wszystkich Klientów bez wyjątku;
Inteligentni kierowcy z wieloletnim doświadczeniem;
Optymalne harmonogramy i schematy transportu.
KOSZT DOSTAWY
Dostawa realizowana jest za darmo przy zamówieniu powyżej 1000 zł.
W przypadku zamówienia poniżej 1000 zł koszt dostawy wynosi 200 zł.
TERMINY DOSTAWY
Czas dostawy ustalany jest ze sprzedawcą, który skontaktuje się z Państwem po złożeniu zamówienia. Dostawa odbywa się od poniedziałku do soboty. Nie wykonujemy dostaw w niedzielę. Czas dostawy towaru wynosi od 1 do 10 dni roboczych.
Prosimy o poinformowanie nas o konieczności dostarczenia zakupu w konkretnym terminie przy składaniu zamówienia. Pozostałe terminy dostaw ustalane są po uzgodnieniu z klientem.
ODBIÓR OSOBISTY
Zamówienie można odebrać samodzielnie z naszego magazynu znajdującego się pod adresem: Łódź, ul. Pryncypalna 171. Termin i godzinę należy wcześniej uzgodnić ze sprzedawcą.
DODATKOWE INFORMACJE
Wszystkie parametry techniczne towaru można sprawdzić u naszego sprzedawcy przed zakupem towaru. Pracownicy firmy transportowej nie udzielają konsumentom porad na temat właściwości produktu. W momencie dostawy sprawdź kompletność produktu który wybrałeś oraz zgodność produktu z opisem na naszej stronie internetowej oraz koniecznie sprawdź produkt pod kątem uszkodzeń mechanicznych. W przypadku braku uwag z tytułu uszkodzeń mechanicznych podczas odbioru towaru dalsze roszczenia nie będą uwzględniane.
Należy pamiętać, że błędne dane kontaktowe lub niepełny adres dostawy mogą spowodować opóźnienie w dostawie towaru! Prosimy o dokładne sprawdzenie adresów i numerów telefonów podczas składania zamówienia. Gwarantujemy poufność Twoich danych.